Thursday, March 4, 2010

呼呼,心情回来咯!回来了,回来了,开心叻。。。


昨晚11点过后就下线咯!本来还是闷闷不乐的我,
但一跟完他通了几小时的电话什么不乐也抛到脑后咯。。。
他真的是神啦!还真的会把我逗得开心的喔。。。
哈哈,gai er。。。

谈到临晨3点多才因为我今天有课才挂掉,
哈哈,什么气都消完咯。。。huh
她要说什么就让她去说个饱吧。。。
本来想保持沉默,不想把事情搞大的,
但她越来越过份,没事拿事来搞,
看不过去了但我还是没行动啊,
只是跟朋友‘呻’罢了嘛。。。
问心无愧就可以了,哈哈
今天的课比较早,9点半须起来准备了,
善常迟到的我今天也不例外,
迟到咯,10点半的课10点半才出门,
adui......haha

今天有presentation,一进到班还以为是在present着的,
怎知道是讨论关于assignmant 1 的内容,
还有人比我迟呢。。哈哈

讨论完毕,就开始我们的presentation咯。。
幸好老师不是跟着名单走,
不然我就是‘白老鼠’了,

轮到我咯,之前有酱多次经验的我还是怕怕的,
开头是还好啦,没打结,
一但进入内容就开始打结咯,
skip掉很多叻,哈哈

完毕整个presentation过后,
老师的comment就是烂,
没办法嘛,全部都没准备,哈哈

2点的课又取消了,还不想酱早回家的我便和qy去了图书馆,
很少会去那的我,没办法咯,找资料嘛。。哈哈
就知道会是空手而归的啦!只是想打发时间罢了,

回家之前便去大众银行交学费,
这次是我第一次亲自去交的叻,
感觉上我开始独立了,哈哈
夸了自己一下tim

搞定完就回家咯,
很开心,因为我终于可以在家发信息和打电话了,
不用再为了这件事而烦了。。。

回家--上网--看戏
4点多左右宝菁回来咯,
她叫我帮她把soda倒入阻塞的水渠里,
然后再倒入热水,酱就可以通咯,
我还是到今天才知到有酱的办法叻。。。
大惊小怪啦我。。哈哈

傻,笨,单纯的我就是这样的咯。。。
别怪。。。evon

14 comments:

  1. well...
    that confident evon are came back already...
    hope you can happy always...
    that all sad thing let it be...
    and continue to receive your happy...
    bless you..

    ReplyDelete
  2. enen...thx ya,i will happy owes la,i wont think the suck thing anymore ad...xixi,actually who r u ya???

    ReplyDelete
  3. if you think anymore again is pig ya!
    haha...
    i'm secretmen lo...
    name-secret
    age-secret
    i really want tell you who i am only can make friend with you?

    ReplyDelete
  4. alah...cnt tell me d meh??secret...i gt tell myself dun 1 to think the suck thing anymore ad,bt sumtime reli will think d ma,haha,bt less ad le la,no la u wan tell me who u r is better la...xixi

    ReplyDelete
  5. if i tell you also no use la...
    don be worry..if it come to 5 u again then you tell me...i will help you to erase it..
    and make u happy and happy..
    hehe

    ReplyDelete
  6. haha...i no worry pun ah...lol,if i tell u hw u settle v me wor?haha,u dunno tat ppl oso la,better i settle myself la,dun let u gt trouble la,i will happy owes la,thz ya,secret men....haha

    ReplyDelete
  7. it is not a trouble for me..i just hope that u can tell me ur problem n i think this will make u feel more comfortable although i cant help u^^ haha..but its ok if u dont tell..hehe.. i will help u if u got any problem..it is totally not a trouble for me..^^

    ReplyDelete
  8. ahcheh,anyway oso must thx u la,i ad recover la...haha

    ReplyDelete
  9. i din do anything to u also..
    so no need thx me la.

    ReplyDelete
  10. sure i care u...
    but my care have limited...

    ReplyDelete
  11. hw to say??gt limit d wor...haha

    ReplyDelete
  12. cox i not ur bf ah...
    if i din limit it then u will hate me de lo..

    ReplyDelete